quarta-feira, 2 de janeiro de 2008

Vivere in pace

Io sono una dona del mondo como qualche altra, io voglio solo vivere, vivere in pace. Me fato tanto male sapere que no poderia fare tuto quelo que io voleria, sempre fare. Io voleria tanto escrivere ma no haveva tempo, perche me tocava lavorare per poder vivere, no avia altri mési di guadanhar-me il pane. O sofrito
precione e tocar fare quelo que me era justo fare. Morire non é una solucione, má vivere si, e io sono viva fim ancoi. Tu me domandi si ó scrito qualcosa, i o respondo, un poco chi, oi scrito sara mi vita che com tuto che ó passato, momenti bóni e momenti tristi che iá marcato el mio cuore e ringrácio a Dio che má dato la salute e volontá perche poteva suportare tuto en nome de Dio. Mia madre dizeva sempre, quando Dio cerra nostra porta el verse la finestra.Alça lá testa pensa grando e vá per la strada que te é mostrata conta tuti ei passi e ringracia sempre a Dio per podere caminar, parlar, e veder e solo cosi te vechai con tante anime bone en el mondo che pensano come te.

Caderno de Poemas Íntimos, 24.8.1991, quinta-feira

Nenhum comentário: